پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۶۳۹۸ مورد

چهارشنبه ٢٤ شهریور ١٤٠٠ ساعت ١٠:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 333 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری (پرستاری، اتاق عمل، هوشبری) در روز پنج شنبه 25 شهریور ماه امسال رأس ساعت 9 صبح در محل دانشکده پرستاری بجنورد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر «محمدرضا صفدری» گفت: این آزمون یک بار در سال جهت اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران و با هدف اطمینان از کسب صلاحیت بالینی گروه پرستاری برگزار می شود.
دکتر«صفدری» اضافه کرد: متقاضیان جهت شرکت در این آزمون ضمن داشتن صلاحیت عمومی باید دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی پرستاری، هوشبری و اتاق عمل باشند و گواهی فراغت از تحصیل را نیز با امضای معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه کنند.
وی با بیان این که شرکت در این آزمون اختیاری است، اعلام کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان در آینده شرکت در این آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران اجباری خواهد شد.
وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا هستند.
وی با بیان این که آزمون به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود افزود: متقاضیان قبل از ورود به جلسه ي آزمون، تمام مفاد راهنما را مطالعه کنند تا در نحوه تكميل پاسخنامه و تنظيم وقت آزمون مشکلی ایجاد نشود.
گفتنی است متقاضیان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.


منبع : ت 1- 3717ز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.